Veelgestelde Vragen – Verzending & Levering

Ons Verzendbeleid

Bij PUFFIE® doen we er alles aan om je bestelling snel en veilig te leveren. We werken samen met vertrouwde verzendpartners voor een soepele en betrouwbare ervaring. Hieronder vind je alle details over onze verzendmethodes en voorwaarden.

Verzendmethodes

We bieden verschillende verzendopties zodat je bestelling veilig en op tijd aankomt. Zodra je bestelling is verwerkt, ontvang je trackinginformatie waarmee je je pakket kunt volgen. Let op: levertijden en kosten kunnen variëren afhankelijk van het land van bestemming en de gekozen verzendmethode.

Internationale Verzending

Wij verzenden wereldwijd. Levertijden en kosten zijn afhankelijk van je land van bestemming en lokale douaneregels. Houd er rekening mee dat internationale zendingen vertraagd kunnen worden door douaneverwerking en mogelijk onderhevig zijn aan invoerrechten of belastingen, afhankelijk van de vervoerder. Voor meer informatie, neem contact op via hoi@puffie.nl.

Ontbrekende of Beschadigde Artikelen

Als je pakket beschadigde of ontbrekende artikelen bevat, neem dan binnen 7 dagen na levering contact met ons op om een claim in te dienen. Voeg je ordernummer toe, foto's van de verpakking (indien beschadigd), een foto van de pakbon (indien items ontbreken), en een korte beschrijving van het probleem. Claims na 7 dagen kunnen mogelijk niet meer worden opgelost.

Belangrijk voor beschadigde pakketten:
Als de buitenverpakking tijdens transport beschadigd is, maar het product binnenin volledig functioneel is, komt dit niet in aanmerking voor vervanging of terugbetaling. Neem bij twijfel contact op via hoi@puffie.nl.

Geleverd volgens tracking, maar niets ontvangen?

Als je tracking aangeeft dat het pakket is “geleverd” maar je niets hebt ontvangen, dien dan een claim in bij de bezorgdienst. Om verder te gaan, hebben wij bewijs van vermissing of een formele claim bevestiging van de vervoerder nodig. Claims die meer dan 7 dagen na de leverdatum worden ingediend, komen mogelijk niet meer in aanmerking voor oplossing.

Bestelling wijzigen

Wil je iets aanpassen aan je bestelling — zoals hoeveelheid, adres of artikel — dan kan dit binnen 2 uur na het plaatsen van je bestelling. Daarna is het mogelijk al in verwerking en niet meer aanpasbaar.

Bestelling annuleren

We kunnen je bestelling annuleren binnen 2 uur na plaatsing. Daarna is het mogelijk al verzonden. Neem zo snel mogelijk contact met ons op als je je bestelling wilt annuleren.

Algemene informatie

Bestellingen worden verwerkt en verzonden binnen 1–3 werkdagen (exclusief weekends en feestdagen). Tracking informatie wordt verzonden zodra je bestelling onderweg is. Heb je vragen of hulp nodig? Neem gerust contact op via hoi@puffie.nl — we helpen je graag!

Geschatte levertijden met onze duurzame verzendservice

*Alle levertijden zijn inclusief CO₂-compensatie en voldoen aan onze duurzaamheidsnormen.

  • Netherlands: 3 tot 5 werkdagen
  • -
  • Belgium: 3 tot 5 werkdagen
  • -
  • EU (Others): 5 tot 9 werkdagen
  • -
  • Rest of the World: 5 tot 9 werkdagen